0 0

Kohaletoimetamine ja maksed

KAUPADE EEST MAKSMINE JA TARNE

Kui tellite tooteid veebisaidilt d.one, saate valida järgmised kohaletoimetamisviisid: 

• DPD pakiautomaatidesse (1-3 tööpäeva jooksul);

• kullerteenus (1-3 päeva jooksul);

Tellimuse eest saate tasuda järgmistel viisidel:

• PAYSERA süsteemi kaudu (nt pangalink);

• kaardiga kullerile kohaletoimetamise ajal.

Juhime teie tähelepanu sellele, et teie tellimusteabe põhjal:

• Teatud kohaletoimetamis- või makseviisid võivad olla mittevõimalikud, näiteks suuremahulisi kaupu tohib tarnida ainult kindlaksmääratud asukohta ja pakiautomaati mitte.

• kui tellimus koosneb mitmest tootest, saab need saata nii koos kui ka eraldi

Kauba kohaletoimetamise teenuste loetelu, hinnad ja tingimused on näidatud kauba ostmise ajal, enne tellimuse kinnitamist. Kaup toimetatakse kohale Eesti Vabariigi territooriumil. Kohaletoimetamine pole saadaval riigipühadel ja pühapäeviti.

Erisused ja soovitused DPD teenuseid kasutades:

  • Saadetiste väljastamist ja vastuvõtmist DPD Tallinna ja Tartu depoo aadressidelt ei toimu. DPD Tallinna depoo juures on võimalik saadetised teele panna ja vastu võtta DPD peakontori pakiautomaadist.
  • Saadetis, millele on tellitud kohaletoimetamine koju, kuid kui antud saadetise esimene toimetuskatse ebaõnnestub siis toimetada DPD saadetise automaatselt kliendile lähimasse pakiautomaati.
  • Kahe mehe kandeteenuse puhul toimetatakse kohale saadetis kahe DPD kulleri poolt kokkulepitud tarneaadressile. Kaup laetakse veovahendilt maha ning tarnitakse kokkulepitud paika, kliendi ukseni soovitud korrusel. Oluline on pidada meeles, et DPD kuller/kullerid ei sisene tuppa vaid toimetavad kauba ukseni
  • Saadetised, mille toimetus nõuab lunateenust siis antud teenuse puhul soovitame ja palume võimalusel valida ostu sooritades paki kättesaamiseks pakiautomaat.
  • Dokumendi tagastus teenuse puhul palume kontaktide vähendamiseks leida viis kaupmehega dokumentide digitaalseks allkirjastamiseks.
  • Saadetised mis toimetatakse kulleriga aadressile (nagu näiteks lunateenuse, dokumenditagastuse teenuse pakid) palume toimetusel kullerile vastu minnes kanda maski ja ühekordseid kummikindaid.

Kui olete saanud d.one -lt teate, et saadetis edastatakse kullerile, kuid seda ei toimetata teile järgmise tööpäeva jooksul või kui teil on muid küsimusi, võtke meiega ühendust telefoni teel. +372 621 0100 või saatke e-kiri hello@d-one.ee. Meil on hea meel kontrollida saadaolevaid andmeid ja teie saadetise kulgu.

Täname teid mõistva suhtumise eest.

Individuaalne lähenemine

Innovatiivsed tehnoloogiad

Ostu tagastamine

Autoriseeritud partner

See veebileht kasutab küpsiseid. Kui nõustute küpsiste kasutamisega, klõpsake nupul "Nõustun" või jätkake veebilehe sirvimist. Saate oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, muutes oma veebibrauseri seadistusi ja kustutades salvestatud küpsised. Rohkem teavet küpsiste kohta saate lugeda Privaatsuspoliitikast.